Weet je dat Sofatech sinds kort ook trotse Odoo partner is?

Sofatech mag zich vanaf juli 2022 met trots Odoo partner noemen. Met Odoo integreer je probleemloos als jouw bedrijfsprocessen met elkaar. Zo communiceert de data uit jouw webshop of website perfect met je inkopen, voorraad, financiën, maar ook met je marketingtools. Dit werkt sneller, efficiënter en geeft je meer overzicht. 

Wat is Odoo?

De sterkte van de ERP-software van Odoo ligt in de modulariteit ervan. Odoo stelt namelijk maar liefst meer dan 4.000 apps beschikbaar om je bedrijfsprocessen te structureren en automatiseren. Zo zijn er verschillende apps voor financiële verwerking, verkoop, marketing, administratie, voorraadbeheer, personeelsbeheer en nog veel meer.

Met Odoo slaag je erin om al jouw bedrijfsinformatie en -processen vanuit één platform te beheren. Meer dan 7 miljoen gebruikers vertrouwen vandaag al op Odoo en krijgen zo meer grip op hun data. 

krijg een duidelijker beeld van Odoo in dit filmpje:

Waarom Sofatech Odoo partner werd

Geen bedrijf is hetzelfde en heeft haar eigen noden. Daar speelt Odoo graag op in. Dankzij de meer dan 4.000 apps, zoals de CRM, Boekhoud en verkoop app,  is er altijd wel een module beschikbaar die voorziet in jouw behoeften. Doordat alle apps met elkaar integreren, win je bovendien een pak tijd en werk je efficiënter.

Er is veel aandacht besteed om Odoo gebruiksvriendelijk te maken voor elke gebruiker. Ook blijft Odoo zich ontwikkelen met jaarlijkse releases. En het mooiste van alles: alle verbeteringen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid aan Odoo worden ook automatisch toegepast op alle geïntegreerde apps. Zo heb je altijd alles wat je nodig hebt, mét de beste gebruikerservaring.  

Meer weten? Lees hier meer over de mogelijkheden van Odoo.

Sofatech is Odoo Ready Partner

Als kersvers Odoo Partner organiseerde Sofatech een reeks webinars in september

Wie meer wilde weten over Odoo en hoe Vlaamse bedrijven er hun voordeel uit konden halen, kon terecht op één van onze webinars in September. Heb je ze gemist? Aarzel niet ons vrijblijvend te contacteren: +32 (0)51 699 121 of via hello@sofatech.be. Je kan ook ons formulier invullen via d elink hieronder. Wij geven je graag alle antwoorden op jouw vragen. 

Klanten getuigen

IRINA - Labophar (finance & operations manager)

Dankzij Exact Online werken we efficiënter. Door de cloudoplossing kunnen we al onze data (operationeel en financieel) snel raadplegen en structureren op de manier die wij willen....

lees meer

THIBAUT DELEERSNYDER - EHS (IT manager)

Wij zijn al jaren klant bij Sofatech en zijn zeer tevreden over de snelle-, efficiënte IT-dienstverlening. Sofatech heeft een jong-, down-to-earth- en toekomstgericht team dat ...

lees meer

BART CNUDDE - GMP (zaakvoerder)

“In 2008 heb ik GMP overgenomen. Ik ben voluit voor de groei van ons bedrijf gegaan en naarmate onze groei hebben we in 2012 beslist om, na 25 jaar samenwerking met onze ...

lees meer

DAVID STROBBE - Drukkerij Strobbe (zaakvoerder)

“Onze samenwerking met Sofatech is ongeveer een jaar geleden van start gegaan. Strobbe was dan net bezig met het voorbereiden van haar verhuisplannen voor 2017 en we hadden een I...

lees meer

ANN TRAEN - Vizi (boekhouding)

“Wij doen beroep op het softwarepakket Sage BOB50 via Sofatech, ook de hardware werd voor 2 van onze locaties verzorgd door Sofatech. Bij Sofatech zijn ze steeds proactie...

lees meer

Klantentevredenheid en je glimlach, dat telt

ICT mag geen zorg zijn binnen je bedrijf. Integendeel, het moet de drijvende kracht achter groei zijn en je werknemers het gevoel geven dat ze alle middelen ter beschikking hebben om efficiënt en doelgericht te werken. Die positieve attitude tegenover IT stralen we met een glimlach uit binnen je bedrijf.